söndag 26 december 2010

Varför ska det vara så förbannat svårt?..

Så fort jag blir ledig och får tid över att göra vad som helst så sätter hjärnan igång och tänker i helt fel banor :\ Jag går och tänker och funderar på en massa skit som bara blir till en härlig sörja av kaos i skallen. Saker som jag verkligen inte borde och behöver gå att fundera på och oroa mig över. Det vore fasen så mycket bättre att gå och tänka och fundera på sånt som man blir glad av istället, men det har jag tydligen inte lärt mig hur man gör. Och inte blir det bättre av personer i min närhet tydligen inte tror att jag klarar av ett dugg..

EDIT: Och kanske är det ganska onödigt att oroa sig så över hur allt ska bli eftersom det jag oroade mig över för några år sedan har löst sig ganska så bra idag. Men jag kan ändå inte låta bli..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar