måndag 20 december 2010

Det kan inte stämma!


Idag åkte jag en mycket längre skidtur än vad jag brukar, hela den nedre delen hade jag inte åkt tidigare, men min mobil tycker att det här blev 1,28 km. Jag tycker att det verkar vara lite för lite, det känns som att den extra turen "nedåt" åtminstone 500 m till kanske?

Oavsett om det stämmer eller inte så är jag sjukt trött nu! tog nästan 1 timme och 30 minuter, glidet var obefintligt så det var verkligen tung åkt! Fast det var jäkligt skönt i backarna :D Både uppförs- och nedförsbackarna blev lite mindre nära döden upplevelser :)

Haha försökte mig även på att ta en genväg och göra ett eget spår som skulle bli lite närmare :P Jag gav upp efter 10 meter och lika många minuter! Det fick bli den dryga backen istället Herregud vad jobbigt det är att spåra när det är runt 60 cm snö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar