lördag 11 december 2010

En ok lördag :)

Idag var en bra dag på jobbet! Lagom mycket kunder, inte för stressigt och inte för segt. Efter jobbet passade jag på att kika en stund på tävlingen som var en våning upp, blev faktiskt lite sugen på att börja köra nån typ av bil inomhus igen! Det kluriga är bara att hitta tid till det.. Just nu hinner jag inte ens lägga hälften av den tid jag skulle vilja på modellflyget. Ikväll var första gången på typ 1 månad som jag satt mig och byggde nåt över huvudtaget. Och det var ännu längre sen som jag var ute och flög, det e lite tråkigt.. Menmen det kommer nog bli bättre nu när det blir lov :) Jag intalar mig iaf det!

Fick iaf till dom sista lödningarna på en kärra så nu e det bara inställningen av roderutslagen kvar och dekaler :) Ska bli kul att testa om en FunCub är Fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar