måndag 20 december 2010

"I drömmen gick jag med ryggen rak, hade en anledning, en riktning"

Tjoho, idag snöar det inte lika mycket! Far bara lite småflingor i luften :) Så självklart blir det skidor en sväng! Undra hur mycket snö det ligger bakom min bil nu, var inte ute och åkte på hela dagen igår så risken finns att det är en gigantisk vall där nu! Kanske får jag användning av spaden som jag fick av pappa i höstas :P Hoppas att nån morgontidig hurtbulle har varit ute och åkt redan så jag slipper spåra!

Sen blir det lite träning här hemma och sen film hemma hos E, så det finns potential för en riktigt bra dag! Kanske skulle försöka ta mig ned på stan och köpa lite julklappar oxå, om jag hinner..

Just det, fick tillbaka resultatet från ksen jag skrev om för ett tag sen, den här gången gick det bättre, hoppade upp ett steg i betyg! Riktigt skönt :)

Termokläder på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar