tisdag 21 december 2010

Konstiga drömmar och 3 veckor :)

Inatt har jag drömt riktigt skumma drömmar hela natten! En bra sammanfattning av dom är att allting i mitt liv var kaos! Jag har blivit jagad av operationsgalna kirurger med kniven i högsta hugg, och kirurgen hade på något skumt sätt med skolan att göra så jag var tvungen att låta honom sätta kniven i min för att få godkänt i nån kurs?! Jäklar vilken beslutsångest jag hade där om han skulle få göra det eller inte! Fast det var oklart vad han skulle operera, men jag var säker på att det inte skulle bli bättre av det. Min lägenhet har förvandlats till hela husets allmänna samlingsplats. Tror att det var ett gym/gympasal uppe i min loftsäng, fast det var inte ett litet gym så jag måste ha haft väldigt stor säng, haha! Det var otroligt mycket skumma människor här som jag aldrig träffat. Sen gick jag vilse när jag skulle gå mellan Smörjis och labbet och kom in i nån jättekonstig korridor på skolan med en massa galna pensionerade professorer. Dom hade jättekonstiga fritidsintressen! Ibland blir jag glad av att vakna av en tutande plogtraktor! :)

3 veckor idag sen jag använde kryckskrället! :D Börjar kanske bli dags att sätta ut en kontaktannons åt stackarn att den söker en ny trogen ägare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar