onsdag 22 december 2010

"Håll i mig och släpp aldrig taget"

Nu verkar det äntligen som att elen har blivit stabil här hemma, peppar peppar.. Har iaf tagit mig till Uppsala idag. Gick upp runt 9 idag, packade ihop det jag skulle ha med mig hit över jul, fattar inte hur det kunde bli så mycket grejer, igen. Det e tur att jag har bil att packa allt i! E kom förbi och hjälpte mig att få ut vibrationsplattan från min lgh och in i bilen, tack igen :)

Åkte en snabbis till skolan för att prata med en lärare om en rapport som vår projektledare skulle ha lämnat in men inte gjort i tid.. Kändes inte som att det gav så jättemycket menmen.. Bara hoppas att poängen räcker till ändå trots sumpade bonuspoäng. Ibland tror jag nästan att han gjorde det med mening för att jävlas med oss övriga i gruppen eftersom han redan som det är nu är nästan säker på högsta betyg vilket vi andra inte är.

Sen hamnade jag i kylan i Uppsala! Jäklar vad kallt det e! Imorrn ska jag slå in julklappar och kanske åka skidor om det e lite mindre kallt :)

Har haft jättekonstiga småryckningar i vänster överarm hela dagen, muskeln har liksom fått för sig att dra ihop och spänna sig helt utan att jag gjort nåt. Trodde först att det bara var något som kändes i muskeln men för någon timme sen upptäckte jag att det syns på hela muskeln att den skakar till. Har haft samma sak några ggr tidigare men då har det hållt på i kanske 10 minuter, inte som nu en hel dag :\ Undra vad det kan va.. Har inte gjort nåt ansträngande med den heller som skulle kunna förklara det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar