fredag 3 december 2010

Jodåsatt :)

Igår när jag skulle klättra upp i loftsängen för att sova så fick jag nästa aha-upplevelse :) Helt spontant använde jag båda benen istället för bara ena när jag klättrade upp för stegen. Förut har jag tagit ett steg med vänster, ställt upp höger på samma steg å tagit ett nytt med vänster o.s.v. Men igår tog jag vartannat med vänster och höger! Måste vara ett tecken på att skallen har bättre koll på hur mycket högern är kapabel till och vågar lita på det :) Eller att mamma vänster släpper taget om den lilla bråkig ungen höger?

Dom små segrarna är oftast dom största!

2 kommentarer:

  1. Om jag har förstått det här rätt, så fick du din första behandling för en vecka sedan? Och redan en så stor framgång! Det är fantastiskt att tänka på fortsättningen.
    Lycka till i den fortsatta upp/nedladdningen!

    Annette

    SvaraRadera
  2. Precis, sen dess har jag använt det varannan dag i 60-90 minuter.

    SvaraRadera