fredag 24 december 2010

Jul :)

Sitter nu och har 22 minuter kvar innan jag e klar med dagens 1,5 timmars träning. Tur att jag har en stor skål chips här bredvid, tack J! Har stått 20 minuter på vibben, att stå och skriva sms var ett bra sätt att få dom 20-30 vanligen väldigt långa minuterna att gå lite fortare! Har försökt att stretcha en sväng oxå, då har det gått typ 35 minuter. Smått klurigt att hitta på nån vettig träning för dom återstående 55 minuterna.. Nu får det duga med lite träning för händerna vid tangentbordet :)

Har varit en bra julafton, god mat, trevligt sällskap och fina julklappar! Fast det var lite konstigt/annorlunda att vara så få.. Har återigen efter en hel dag med 2 hundar blivit påmind om hur gärna jag vill ha en hund (eller varför inte katt?) senare när jag har fått nåt jobb och hittat nån lägenhet jag kan bo kvar i. Undra om man kan hitta ett jobb där man kan ha hund med?

Har varit otroligt trött dom senaste dagarna. Har sovit mycket på nätterna men ändå har jag varit helt slut på dagarna och gått och lagt mig och sovit en stund på eftermiddagen. Idag somnade jag nästan i kökssoffan innan vi åt. Fine att va trött det e väl skitsamma med tyvärr lyckas jag inte hålla humöret uppe när jag e trött :\ Det går bara inte. Helt fel tankar tar över skallen.. Och kaoset är ett faktum. Menmen det blev iaf bättre efter lunch idag, tur det kanske.. Måste bli bättre på att mota bor kaoset även när jag e trött..

Nu e det bara 15 minuter kvar, sen får jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar