onsdag 1 december 2010

"Every second counts cause there's no second try"

Meddans mamma och jag satt och väntade på Jörgen i fredags så satt vi och filosoferade lite om allt möjligt och mamma frågade mig om jag trodde att det var vår turdag? Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag svarade då, var alldeles för nervös för att lägga det på minnet :P Men nu nästan en vecka senare är jag säker på att det var vår turdag :) 26/11-10 :)

En hel dag utan kryckskrället idag, jag e faktiskt rätt nöjd! Haha, när jag har hoppat in i bilen förut har jag först öppnat bakdörren för att slänga in kryckan och sen hoppat in och satt mig i framsätet. Givetvis har jag gjort precis samma sak idag, men insett rätt omgående att det var onödigt att öppna bakdörren, jag skulle ju inte slänga in nåt där så som jag alltid brukar göra :P Snacka om att man skaffar sig vanor!!

Nu e det dags att gå å lägga sig bredvid ett hundskrälle som mer än gärna tar upp större delen av sängen! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar