torsdag 16 december 2010

Fullt ös

Hualigen, idag är det dags för tenta.. Känner inte att jag har så bra koll på det som jag borde ha. Menmen det går nog ändå, i annat fall kan jag säkert underhålla vår lärare när han ska rätta mina alldeles tillvirrade svar! Hehe, vi är skyldig honom några skratt efter alla skratt han gett oss med sin knaggliga engelska på PP-precentationerna! Eller vad sägs som första sliden på andra frl, "Power supply. The hart off embedded systems" Eller första sliden efter pausen "Where where we? (could you write so?)"

Igår var en mindre bra dag i kroppen, allting kändes bara kaos :\ Lite som det gjorde innan jag började träna. Fast det e klart, det kan väl inte vara bra jämnt. Jag hoppas att det bara var nåt tillfälligt. Kanske stressen som gör allt värre som vanligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar