fredag 10 december 2010

Robotik

Puh, äntligen tror jag att jag har tillbringat den sista eftermiddagen i labbet med det envisa och sega projektet i robotiken. Tror att vi fick allt att fungera under eftermiddagen :) Tyvärr hann vi inte testa det riktigt, det får dom andra göra imorgon meddans jag jobbar! Ibland är det grymt skönt att jobba helg och ha en anledning till att inte spendera helgerna i skolan! Jag hade verkligen inte pallat med ytterligare en helg i det lilla stinkande labbet. Det är alldeles för litet i förhållande till hur många vi är! Rummet är dimensionerat för kanske 20 personer och stundtals under kursen har vi varit 40-50 pers där inne.

Det jag har kvar att göra innan jag kan släppa den kursen helt är att skriva 2 reflektioner, en för mitt eget arbete och en för gruppens arbete och sen bara skriva min del av rapporten, det borde gå rätt fort :) Frågan är bara hur ärlig jag ska vara i reflektionerna, skitsvårt att veta vad man ska skriva när gruppen inte funkat så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar