måndag 13 december 2010

Lite mer skidor!


Så vad gör man när man borde plugga men inte alls känner för det? Man åker skidor så klart! Då har man ju iaf bytt ut det tråkiga, pluggandet mot något nyttigt :)

Åkte lika långt idag fast ett litet annat spår så jag slapp den drygaste backen :P Fast iställte fick jag åka en bra bit där det inte var nåt spår gjort.. Men det blev faktiskt ingen vurpa idag, klarade mig med ett gäng "oj nu ramlar jag kanske nästan". Det verkar som att det blir så där konstigt prickat på loggen när man åker för sakta för idag blev det ju lite bättre, och där det blev bättre var på just dom ställena jag hade lite bättre fart :) Direkt när jag började åka kände jag att jag hade lite mer träningsvärk än vad jag trodde från igår, vaderna och baksida armar var värst!

Jag har satt upp ett mål oxå, innan snön e borta ska jag ha åkt 3 mil totalt! 2,15 km nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar