måndag 27 december 2010

En slapp dag

Idag har jag inte gjort mycket vettigt överhuvudtaget! Det enda vettiga jag lyckats göra är att plocka i å ur diskmaskinen och rastat hundskrället! Bättre än inget iofs :)

Resten av dagen har bedrivits med ;
  • lite läsande
  • lite Wii, klarade äntligen första banan på SuperMario Galaxy 2 efter typ 10 försök! (att det är ett barnspel försöker jag förtränga)
  • Unstopable, helt ok film, lite synd att dom inte fyllt ut handlingen med nåt mer än bara kolliderande tåg, blev lite förutsägbar.
  • Angels and demons filmen, lite småklurig att hänga med, men det e ju iofs alla Dan Browns stories, ska läsa boken oxå få se om den är bättre
  • Chokladätande :D Drygt en 200-grammare idag!
  • Och funderat över vad jag egentligen gör jag jag åker skidor
Det där är resultatet av när jag åkte i en rundbana igår!! Ett och samma spår (tror jag iaf...) varv på varv. Visst ser det verkligen ut som en rundbana? Antingen åkte jag väldigt vingligt, eller så flyttade spåret på sig lite godtyckligt i förhållande till marken eller så är gpsen kass! Fler förslag? :P Jag tror mest på det sista förslaget! Nog för att jag vinglar en del men inte så där mycket! Provade att ha telefonen inställd på walking igår, tyvärr blev det även då en massa uppehåll och blåa pluppar.. Måste försöka hålla bättre fart nästa gång!

Hehe, dom första varven var mer gång med skidor och stavar än skidåkning! Jäklas vad drygt det e innan man fått till något spår! Sån tur e så hade jag sällskap av J :) Det går verkligen inte att åka normalt innan man fått upp ett ok spår, det blir mer som att man går på ett väldigt klumpigt sätt med skidor på :P Skulle nog va rätt kul att se det inspelat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar