söndag 5 december 2010

Skidor! :D

Idag har mamma, pappa och V och så klart även Embla varit här och fikat efter att dom var på julmarknad på skansen, kul att träffa dom :) V tog sig en titt lite överallt här hemma, kylskåpet, frysen och frysfacket fick sig en titt, undra vad hon letade efter? :)

Dom tog med sig mina längdskidor hit oxå! Så på fredag blir det skidor med E på S-linge golfbana! Ska bli kul! :) Hoppas bara att det går att hitta nån liten spårbit som inte är så backig, annars får jag väl leta upp nån fotbollsplan å åka på istället. Dom borde iaf vara platta! Jag och backar brukar inte vara nån bra kombination, det brukar sluta med att jag får en massa blåmärken..

Jag har alltid tyckt att det har varit kul att åka skidor, enda sen jag började åka när jag kanske var 7-8 år gammal? Skidåkning (och även cykling), sånt man inte gör hela året har varit ett braigt sätt att visa för mig själv att kroppen inte har blivit sämre på ett halv år sen sist jag provade på det :) Tills för några år sedan så var jag övertygad varenda år att jag skulle ha glömt bort det under den tid jag inte gjort det. Men det hade jag ju så klart inte! Sån tur är så har den tvivlan försvunnit dom senaste åren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar