onsdag 1 december 2010

Haha

Alltså det här e ju bara helt vrickat! Hur fan kan saker och ting förändras till det bättre så jävla snabbt?! Helt otroligt, det är inte alls den här segande långsamma starten som jag är van vid med träning. Det är lite som ett reglersystem där man tar ett steg på insignalen (ett stort!) och utsignalen direkt följer efter utan fasförskjutningar och amplitudminskningar och annat jox :) Och ja, man blir nog lite skadad av kth..

Tänk att det kan skifta så snabbt, kroppen alltså. För mindre än en månad sen funderade jag allvarligt på att ge upp och inse mig besegrad av starkare krafter, kroppen och kasta kryckan och istället gå och hämta ut en sån där stol med 4 hjul. vilken jävla tur att jag kom på bättre tankar..

1 kommentar:

  1. Hur det kan bli så mycket bättre på så kort tid - det kan man fan undra ibland. Men ibland skall man ha tur, helt enkelt.

    Från hispan till jobb på ett år och 4 månader... Från rullstol till dräkt på några månader.

    Jag är glad för din skull!

    SvaraRadera