torsdag 30 december 2010

"And now you finally know, That you control where you go..you can Steer"

Igår kväll när jag skulle fixa till madrassen i sängen innan jag gick och la mig så vred jag till ryggen på något konstigt sätt :\ Smitande madrasser från sängen kan uppenbarligen vara rätt farliga! Tror att det blev lite bättre inatt iaf. Det konstiga är att jag inte tyckte att jag gjorde något konstigt med tydligen var det något som inte var bra.

Nu ska jag åka med pappsilappsi i lastbilen ett lass :) Känns lite som skolloven när jag var liten!

2 kommentarer:

  1. Hej Rickard. Det är roligt att läsa din blogg och se dina framsteg. Hoppas du är bättre i ryggen igen. Jag har inte läst några dumma idéer än :-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Tack, jadå ryggen har blivit lite bättre :)

    Hehe, då har du nog missat mitt inlägg om att backa runt en drive-in på MAX ;)

    Ha det!

    SvaraRadera