torsdag 20 januari 2011

Vilken tur jag har!

Idag har jag haft två stycken tillfällen som verkligen fått mig att tänka till och inse hur otroligt bra jag har det! Första gången var direkt imorse, kom till skolan 10 minuter innan föreläsningen började och hade inte så jättemycket att roa mig med fram tills dess att E kom några minuter innan frl började, så jag satt och kikade runt lite i salen. Då insåg jag att det är en hel del personer som satt och filurade i sin ensamhet. Det gjorde iofs jag oxå just då, men det var precis samma sak 15 min senare när övningen börjat. Jag kan inte komma ihåg när jag senast satt själv och inte bredvid någon kompis på en föreläsning! Det har nog inte hänt på de 3 senaste åren! Det om något är ett bra tecken på att man har grymma kompisar tycker jag och har hittat rätt :)

Nästa tillfälle var på lunchen, så kul och trevligt som vi har på luncherna är det nog få som har! Så är det bara, punkt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar