torsdag 6 januari 2011

IKEA

Om det är något IKEA verkligen har lyckats med så är det att locka folk till spontaninköp! Jag har aldrig åkt från IKEA utan att köpa något mer än vad jag tänkt att handla från början. Det är alltid något smart halvt onödigt som man går förbi på vägen som hamnar i korgen.

Idag var det mest småkrams som inhandlades, lite nya tallrikar, skålar, lite doftljus och en spegel. Har tänkt att sätta upp en stor spegel hemma som jag kan ha när jag tränar, då kan jag ju se hur det ser ut när jag går runt med elektroderna på :) Sen att jag måste borra i min ytterdörr för att få upp den på ett vettigt ställe är ju egentligen mindre bra..

Jag blev så glad, jag hittade zippåsar idag igen! Hittade det på IKEA för några år sedan men har inte hittat dom sen dess fram tills idag. Dom e kanonbra att ha allt annat i än det dom är till för. Dom är till för att ha mat i men jag brukar ha skruv och smågrejer som inte får komma bort i dom, perfekt när man sitter och skruvar :) Okej, jag har väl lagt lite sallad eller något i dom någon gång, men det har inte hänt ofta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar