söndag 16 januari 2011

Vad skulle du gjort?

Var in och handlade på PrisXtra idag, när jag kom dit så hade en gubbstrutt precis parkerat snett över 2 stycken handikapparkeringar, otroligt snyggt. Vad vet jag, han kanske såg en liten sandrimpa just där? Man iaf, jag tänkte att den där kan ju inte va nykter som parkerar så där. Jag satt kvar i bilen och svarade på ett sms så gubben hann ur bilen före mig så jag gick om honom på vägen in till butiken. Nog fasen luktade han sprit när jag gick om honom, usch! Dum som jag var gick jag bara förbi honom utan att göra något alls. Egentligen borde man ju ringa till polisen så dom kommer och låter honom blåsa, men gud vad pinsamt om man känt fel på lukten då. Förstår inte överhuvudtaget folk som först dricker och sen sätter sig i bilen och kör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar