lördag 15 januari 2011

Oslagbart virrig!

Haha, åkte ned på stan för att handla lite smågrejer på ClasOhlson efter att jag jobbat idag, parkerade på Mäster Samuelsgatan precis vid drottninggatan och gick mot Classe i gallerian. Dom hade inte allt jag skulle ha men dom sa att det fanns på Classe på Drottninggatan. Gick tillbaka till bilen för att kolla i mobilen vilket nummer på drottnniggatan som Classe låg och upptäckte att det borde vara typ där jag var. På väg ut ur bilen så kollade jag i backspegeln så det inte kom någon bil innan jag gick ur, det första jag såg var en hel våning med ClasOhlson reklam :P Det var lite närmare än vad jag trodde att det var! Förstår inte hur jag kunde missa det när jag gick tillbaka till bilen! Men nu vet jag att drottninggatan 53 är i den ändan iaf!

Man kan tro att jag bott i sthlm i 3,5 månader, inte 3,5 år..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar