lördag 29 januari 2011

Lite segt är det allt att alltid träna ensam,,

Jag vet inte varför men idag hade jag verkligen noll motivation för att träna.. Fanns igen ork för det helt enkelt, sån tur var blev det bättre när jag väl hade kommit igång, det var segast att komma igång.

Ibland tycker jag att det är fruktansvärt segt att alltid behöva träna ensam :\ Gud vad kul det vore om man hade en sån typ av träning som gjorde att man kunde träna tillsammans med en eller par till! Allt har ju en tendens att bli roligare om man är fler. Tänk bara en sån sak som att kunna jämföra sig med någon annan, eller ha någon som sporrar en att ta i bara liiite till när man själv inte tror att man orkar mer.. Kanske blir det bättre när elektrodräkten kommer? Då kommer jag ju iaf kunna ta på mig den och åka iväg till gymmet och träna, eller sticka ut på en skid-/cykeltur med någon kompis. Eller så borde jag bara vänja mig vid att träna själv, jag har ju egentligen mig själv att skylla för det, hade jag bara varit mer intresserad av idrott när jag var yngre och börjat träna i någon grupp då så hade det säkert sett annorlunda ut nu.

Nu får det gärna bli sommar så jag kan börja cykla igen och köra totalt slut på mig själv och bli rejält andfådd och få upp pulsen, det var alldeles för länge sen sist nu igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar