lördag 1 januari 2011

Småseg dag

Idag har varit en småseg dag. Började mindre bra med en stor diskussion med någon om något som egentligen bara var en liten skitgrej.. Åkte ut och åkte skidor en stund för att rensa skallen. Träning är bra till mycket, bra för att blåsa bort dåliga tankar! Tyvärr var det snorkallt ute och snön vräkte ner, menmen jag var iaf ute en liten stund och åkte :) Kom typ 1/4 mot hur långt jag brukar åka på den tiden eftersom det inte fanns så mycket som en gnutta till spår! Alla som har försökt att göra ett skidspår i sisådär 40 cm snö vet att det inte går så fort. Hehe, mitt spår var allt annat än rakt, såg lite ut som om en orm ringlat sig fram.

Väl inne igen så klistrade jag på en sån här skyddsfilm på mobilen som jag hade fått i julklapp, det blev inte riktigt så bra som jag hade hoppats på men det får duga. Fick några små luftbubblor under och lite skräp. Förhoppningsvis håller sig displayen ripfri lite längre nu.

Sen var vi hem till några kompisar och fikade, mycket trevligt :)

Ikväll har jag tränat med elektroderna vilket gick helt ok :) Efter det har jag suttit och caddat, det var ett tag sen jag gjorde det, hade nästan glömt hur kul det är! Här e iaf resultatet från kvällens caddande på en radiostyrd tricopter:

Imorrn ska jag cadda vidare på lite fler idéer så att jag förhoppningsvis kan skicka iväg lite grejer på laserskärning sen. Ska försöka ta mig till IKEA imorrn oxå, om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar