fredag 28 januari 2011

Ja, något har ju hänt uppenbarligen :)

Nu kan jag inte längre köra med bortförklaringen att en gång är ingen gång, idag har jag för 4:e gången på en vecka fått höra att jag är mycket rakare i överkroppen än vad jag brukar vara. Första gången brukar jag alltid vara lite skeptis när någon säger att min kropp har blivit bättre och tänka att det inte har hänt så mycket och att personen bara säger det för att vara snäll, men när det hänt 4 ggr så är det svårare att inte inse att det hänt något! Dessutom är en av de som sagt det morfar och han har koll på min kropp ;) Nästan bättre än vad jag själv har! Så, jag är rakare i överkroppen nu, punkt slut! (Eller borde jag skriva utropstecken slut?!)

Jag tror även att jag har fått in höften några cm, den har inte rört sig så mycket neråt än men åtminstone en bit inåt :) Haha, det roligaste är sättet jag märkte det på :P Byxorna har blivit för stora! Jag måste spänna skärpet mycket mer nu för att få dom att sitta där dom ska! :P Jag som verkligen behövde bli smalare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar