måndag 10 januari 2011

Somliga köper godis på lösvikt, andra skruv på lösvikt!

Visste ni att man kan köpa skruv och mutter på lösvikt? :D 39 kr/100 gram kostar det. Jag var in till stan och köpte 4 hekto skruv idag :) Behövde ha skruvar i lite blandade dimensioner till byggsatser till en trikopter som jag ska sälja. Det var helt klockrent att kunna ta lite olika dimensioner och utan att behöva vara så noga med hur många av varje man tog. Kändes dessutom ganska billigt med 39 spänn hektot, ett hekto skruv är rätt mycket :P Åtminstone när det är så små dimensioner som dom som jag tog.

Passade även på att ta en tur förbi Tehörnan och köpte lite nya, förhoppningsvis goda teer!

Satan i gatan vad halt det har blivit ute! Nu kan man verkligen säga att det är rena isgatan utan att överdriva! Det var helt värdelöst att det var plusgrader i söndags och sen blev det kallt igen.. Usch, bland det värsta jag vet är när jag ska gå någonstans och det är blankis och inte ett sandkorn precis den vägen jag är tvungen att gå, då känner jag mig fruktansvärt liten.. Har iaf klarat mig utan att ramla hela dagen idag! Det är nice tycker jag!

Nu ska jag se nån film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar