fredag 28 januari 2011

Det rullr, det rullar, det rullar tjohej

Inatt har jag drömt mycket skumt igen, gemensamt för de flesta drömmar var att jag rullade en massa! Jag rullade ner för trappor, jag rullade ur bilen för att nämna några exempel :P

Den konstigaste drömmen var nog den när jag rullade ner för maskinbacken i jakt på en pinne som håller ihop mitt klockarmband, haha. Tyvärr rullade pinnen mycket snabbare än mig eftersom den var så mycket mindre, det löste jag med att försöka kura ihop mig så mycket det bara gick för att på så sätt minska min rotationströghet och kunna accelerera snabbare :P Fick även hjälp av både E och J i jakten på pinnARNA, dom hade plötsligt förökat sig och blivit många fler som inte bara kunde rulla utan även studsa fram och tillbaka.. Pinnarna vann, vi gav upp.. Under drömmens gång så förvandlades pinnarnas utseende ett par ggr oxå, på slutet liknade dom typ hullingar kombinerat med en dolk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar