torsdag 20 januari 2011

Konstiga drömmar

Haha, inatt drömde jag en hel drös med konstiga drömmar. I en dröm vad jag vilse i en stad som var en kombination av Uppsala och Sthlm, vissa gator kom från Uppsala och vissa från Sthlm. Och det fanns smarta genvägar mellan städerna om man ville åka snabbt mellan dom. Sen fanns det jättehäftiga halva loopingar liksom som man kunde köra upp i och då var det någon konstig slumpgenerator som valde vart man hamnade, ibland blev det en riktigt smart genväg och ibland blev det en riktig segväg.. Jag hade mest otur när jag använde dom :P Just det, min bil hade blivit en trehjuling oxå :D Som en sån här

Fast min sår ut precis som min bil gör bara att det bakre hjulet satt där reservhjulet sitter nu! Reservhjulet däremot använde jag som ratt! Rätt häftigt hur man kan kombinera olika saker och komma på nya innoativa lösningar när man drömmer!

Sen hade jag en dröm om en person som jag har att tacka för väldigt mycket, Kerstin Linde :) Det var en rätt bra dröm tror jag, men jag tyckte att hennes hundar såg lite konstiga ut, kan ju bero på att dom nog skulle vara sisådär 20 år gamla om dom skulle leva nu! :P Så det var nog mest realistiskt!

Jag hoppas jag slipper konstiga drömmar inatt, kanske ska prova att inte sova med både kudde och täcket över huvudet då, det är nog inte så jättebra eftersom det lär ju inte vara så överdrivet bra syretillförsel under täcket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar