torsdag 13 januari 2011

Upplagt för död Rille

Gick och la mig och skulle sova strax efter 11 igår, det gick ju inte riktigt som jag ville.. Sista gången jag kollade på klockan var den kvart i 2 :\ Mindre kul! Somnade iaf och sov någorlunda(vakna med bäddmadrassen på golvet är helt normalt för mig). Blev väckt av pappa strax innan 6, då han frågade om jag verkligen gav min bilnyckel till honom igår kväll. Vilket jag var bombsäker på att jag gjort. Var upp och hjälpte honom att leta efter den, efter en stund hittade mamma den. I pappas jackficka, fast inte i den jacka som han trodde att han haft.. Hehe, pappa hade ett lite annorlunda sätt att leta på, han började inte med att leta igenom alla jackor utan gick istället ut och letade om han hade tappat den när han var ute igår kväll. Det skulle vara det sista jag gjorde :P Efter det kunde inte jag somna om, kommer garanterat att dö runt kl 8 ikväll!

När man ligger där i sängen och inte kan sova så är det ju som upplagt för att grubbla och konstiga tankar. Igår började jag tänka på att jag är så grymt långsam så fort det kommer till att göra något fysiskt och att det måste vara ganska så jobbigt för dom som umgås mycket med mig att alltid behöva vänta eller ta det lugnt när vi t.ex. ska gå någonstans. Jag försökte komma på nåt som gör mig mindre långsam, men vad skulle det vara? Antagligen är det ytterligare en sån sak som jag bara borde acceptera att det är som det är och inte fundera över, men det är lättare sagt än gjort..

2 kommentarer:

  1. Skitsnack. Vi tycker om dig precis som du är och vi väntar gärna in dig.

    SvaraRadera
  2. Tack! Det e kanske bara jag som tycker att det e jobbigt.. Så bra att ni inte har något emot det! :)

    SvaraRadera