söndag 9 januari 2011

Elektroder även som smärtlindring?

Dom senaste dagarna har jag haft ont på insidan av höger lår när jag har gått, tror att jag sträckte mig på något konstigt sätt när jag skottade snö. När jag har suttit still har det inte gjort ont men däremot när jag har gått. Idag när jag hade haft elektroderna på mig i 40 min och mest suttit still och kollat lite på tv och tränat högerhanden med en boll och stretchat så skulle jag gå till mitt rum och plötsligt så gjorde inte högerbenet ont längre?! Jag tvivlar på att det är en slump, det måste ha något med elektroderna att göra! Häftigt va det iaf!

2 kommentarer:

  1. Hej Rickard.
    TENS har länge används till just smärtlindring men ingen har kommit på det geniala som Fredrik gjort. Kram. Hur var det ville du ha raggsockor och i så fall i vilken färg? Lisa

    SvaraRadera
  2. Absolut, men det konstiga är ju att dom inte satt på den muskeln där jag hade ont, då hade jag kunnat förstå det!

    Jag tar gärna ett par raggisar, gärna blåa eller svarta, storlek 43 på fossingarna!

    SvaraRadera