måndag 17 januari 2011

Full fart igen :)

Idag drog skolan igång igen, känns kul att det drar igång nu igen, visst var det skönt med lov men det hann bli lite långtråkigt den sista veckan. Skolan passar mig rätt bra har jag kommit fram till, visst den tar mycket tid men man har nästan hela tiden kompisar omkring sig och det är lätt att sitta och babbla en massa strunt på rasterna. Visst jag är inte så jättebra på att hålla igång konversationer och vara social men det passar mig ändå bra på något sätt :) En av dagens föreläsningar var en av de tråkigaste jag har varit på tror jag.. Jag lyckades fokusera på vad föreläsaren sa i kanske 20 minuter, sen blev det 4 i rad och sitta och surfa på mobilen :P

2 kommentarer:

  1. Du är väl visst social :) och pratig??? /Sara

    SvaraRadera
  2. Nee det tycker jag inte.. Inte så bra på att hålla igång samtal och föra dom vidare. Åtminstone inte när det är fler än en mer person inblandad.

    SvaraRadera