onsdag 19 januari 2011

"Har sprungit enda sen barnsben, från allt jag egentligen var"

Idag på lunchen var det som att trycka på en knapp så blev kroppen precis som innan jag började med Inerventionsmetoden igen :\ Snacka om på-av effekt. Givetvis var bland det första jag gjorde att ramla, förbaskat kul.. Och det var till och med inomhus på en helt plan jäkla plastmatta. Om det hade varit ute på isen hade det varit lite mer okej. Eller på snorhalt klinkersgolv eller något sånt.. Jaja, jag fick in en snygg tackling på soptunnan iaf, alltid något.

Kändes konstigt att det var sånt abrupt slut på effekten, förr har det alltid suttit i tills jag har tränat igen. Men tydligen inte den här gången. Kanske beror det på att jag sovit för lite igen och skolan precis har dragit igång igen och det blir en omställning för kroppen? Det är iaf min teori varför det blev som det blev.. Märkte av försämring i både fötter och händer direkt. Antagligen blir det bättre nu när jag ska träna igen. Jag hoppas åtminstone det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar