torsdag 8 september 2011

Seg, trött, död!

Hjälp vad jag har varit trött idag, "vaknade" imorse av klockan halv 7, tror jag, jag kommer inte ihåg de 2 första snoozningarna, kom ur sängen strax efter 7, ställde mig i duschen, utan att tända i rummet i lägenheten(!). Kom ut tillräckligt levande för att få på mig kläder och åka till skolan. Men inte mycket mer än så.

Resten av dagen har bara varit seg, jag har inte fått mycket vettigt gjort och har suttit och lyssnat på musik och funderat på en massa saker istället för att fixa till en lösning på Van Der Walls ekvationen.. Jag borde hitta en massa ny musik att lyssna på, alla mina spellistor är utspelade och jag har mer eller mindre ledsnat på dem, men ändå lyssnar jag på dem, hrm.

Ska göra ett försök och klistra på mig elektroderna och träna lite lätt få se om det gör mig piggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar