torsdag 1 september 2011

Jahaja

Det går inge bra för mig ikväll, bestämmer mig efter mycket om och men för att åka ut till modellflygfältet och flyga eftersom det är en sensommarträff där. Kommer ut till bilen, upptäcker att det sitter en lapp på rutan, sån tur är inte en p-bot! En buss har kört in i stötfångaren bak och någon som jobbar på skolan har sett det och satt lappen på bilen.. Ringer och pratar med pappa om det, tiden går, kommer till fältet, monterar ihop planet, ska gå ut på fältet, upptäcker att de har omringat fältet med ett fårstängsel, orkar inte ens försöka klänga mig över stängslet som det är el i trots att inga får är kvar i hagen. Ställer in allt i bilen igen och är beredd att åka till Grönsta istället, pratar lite med en klubbkompis som visar att det går att sänka stängslet om man vill, bestämmer mig ändå för att åka till Grönsta. Kommer dit och inser att det är alldeles för mörkt för att flyga :P Det går bra ikväll!

Träffade åtminstone en kille på fältet som jag känner lite och som jag ska träffa och flyga med nästa vecka, han tyckte inte söndag var någon bra idé eftersom han planerade att vara bakis då.. :P

EDIT: Men det är bra att strulet samlar sig på en dag, då kommer självklart de kommande dagarna bli grymma istället! Och i sin helhet har dagen varit riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar