fredag 16 september 2011

Dagen hittills

  • Grym träningsvärk i vaderna! :D Simningen igår måste ha varit bra!
  • Mailat och fixat och donat med exjobb, vet inte om det har gett så mycket men vem vet, kanske.
  • Legat i soffan och läst engelsk grammatik och somnat med boken i händerna, har du svårt att somna, läs grammatik grymt effektivt som sömnmedel!
  • Städat
  • Diskat
  • Börjat förstå hur LaTeX fungerar! Har fått till grunderna till min tekniska rapport i kursen "Teknisk engelska". Jag har försökt flera gånger att få till något som ser vettigt ut men inte riktigt lyckats förrän idag :) Känner mig nöjd!
  • Fått reda på att det kostar 60:- att skicka marknadsboken och insett att köparen inte ville betala det.
  • Återställt min telefon så jag nu kan installera appar igen.
  • Blivit av med ett gäng nummer och sms som jag trodde skulle finnas kvar när jag hade återställt telefonen.. Ska nog säkerhetskopiera det viktiga nästa gång innan jag gör det och lära mig att spara nummer på simkortet istället för på telefonen.. Undra hur mycket viktigt jag förlorade.
  • Sen är det en massa jag borde ha gjort som jag inte orkat, men det skiter jag i att göra nu :) Nu blir det elektroder och sen löda resten av kvällen.
Tror ni att jag lyckas slå av datorn nu och inte slå på den mer idag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar