torsdag 15 september 2011

Jag kommer aldrig att förstå..

Om man är en person som fattar allting sjukt lätt, sjukt snabbt och allting fastnar direkt och man arbetar i en grupp där de andra inte är riktigt lika snabbtänkta, borde man då inte som den snabbtänkta tycka att det vore kul att förklara för de övriga så även de fattar?

Det tycker iaf jag och tar det som en självklarhet i de fall som jag är den som fattar något snabbast. Borde inte alla tycka att det är kul att förklara för andra och dela med sig med sin kunskap istället för att bara bli uttråkade och tappa intresset? Lite konstigt tycker jag allt att det är!

Nu är det iaf helg :) Inga frl eller arbete i skolan imorgon, alltså 3 dagar här hemma som jag ska försöka fylla med något vettigt. På lördag ska jag åka förbi en mässa på annexet och säga hej till dykcentret där jag dyker, ska bli kul :) Resten av helgen kommer jag nog mest sega runt här hemma, eller vem vet, det kanske dyker upp något oväntat att göra? Men jag är skeptisk! Kanske borde jag se till att slutföra några av mina 100 halvklara påbörjade projekt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar