onsdag 14 september 2011

Så sant som det är sagt

Idag skrev Jonas Helgesson på sin fb-sida "Igår himlen - idag ont i halva kroppen. Thats life.", det stämmer så bra in på hur det här sketna handikappet fungerar.. Ena dagen kan allt fungera jättebra och allt känns bara mys, nästa dag står man där med en kropp som ger en fingret och man själv står bara och kliar sig i huvudet och undrar vad man nu gjort (eller inte gjort) för att förtjäna det här? När det händer mig brukar jag alltid försöka att komma på om jag har gjort något som kan få det att skifta så drastiskt, men det verkar bara vara slumpen som avgör tyvärr, jag har iaf inte kunnat hitta något mönster hos mig..

Idag har varit en halvdann dag i kroppen, höger arm och hand har inte alls funkat och titt som tätt gjort ganska så ont.. Jag hoppas att det blir bättre av lite träning. Jag saknar verkligen en till användbar hand ibland :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar