onsdag 14 september 2011

Dags för träning..

Hrm, jag satt och kollade på bilder ifrån i somras, där jag så klart har shorts på mig. Usch vad spinkigt mitt högra ben är, det ser helt enkelt för jävligt ut.. Smal benet är ju i stort sett bara ben, någon muskel finns inte överhuvudtaget :\ Vänstra benet ser ut att vara en riktig biff i jämförelse även fast det oxå är ganska spinkigt. Tur att det finns jeans att gömma skiten i!

Och på något sätt förstår jag att det har blivit som det har blivit, jag tar ju aldrig något riktigt steg med det utan slänger bara fram det.. När jag försöker ta riktiga steg så blir det så klart klumpigt men framför allt så blir jag trött, väldigt väldigt fort. Efter 30 steg så är krafterna helt slut och jag börjar slänga fram det igen. Något måste göras för att förbättra det! Jag hoppas att det går att bygga upp muskler i det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar