söndag 25 september 2011

Hobbymässan

Hobbymässan var ganska så värdelös, den är helt klart ett sjunkande skepp.. Nästa år är jag skeptisk till om jag kommer åka dit. Det blir bara sämre och sämre för varje år, lite tråkigt. Inga roliga utställare, inte så många utställare. Det kändes mest som att de hade försökt fylla ut platsen med de få utställare som fanns. Det var myyycket bättre när det var i Frescatihallen! Menmen, jag träffade J och pratade lite med honom iaf :) Förhoppningsvis blir det en tur hem till Uppsala inom några helger och flyga lite med honom.

Träffade Kajan från jobbet, han tyckte jag såg tankspridd och dämpad ut, och det stämmer rätt bra med hur jag känner mig, mycket som snurrar runt just nu. Men imorgon är det iaf måndag så får jag skolan att fundera på igen och jag får oftast lite bättre kontroll över mig själv :) 5 dagar som brukar vara lite bättre! Nu överväger jag om jag ska ut och cykla och bara vara en stund, tyvärr regnar det inte, då hade det varit ännu bättre! Fast jag vet inte om det är avstängt från L-öloppet fortfarande eller om jag kan ta min vanliga långtur.

Nu sitter jag och tittar/lyssnar på "Tack för musiken" med Winnerbäck på svt-play, så vad passar bättre än att avsluta med en av Winnerbäcks bästa låtar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar