fredag 23 december 2011

YES!! :D :D


Det här kan vara det töntigaste inlägget jag någonsin skrivit men ändå, jag står för det. Bara att jag skriver det är nog rätt larvigt och bilden är om möjligt ännu larvigare..

JAG LYCKADES KNÄPPA KNAPPEN PÅ VÄNSTER SKJORTÄRM IDAG!!! :D :D

Och jag var till och med tvungen att ta bildbevis. :P :)

Nu gäller det bara att lyckas göra om det, som mamma har sagt tidigare, en gång är ingen gång.. Och det kunde ju faktiskt bara ha vart tur och inget annat att den ploppade dit där den skulle. Men jag är ändå ganska så nöjd, ni vill inte veta hur många ggr jag har försökt knäppa den där stans knappen med blivit besegrad! Dock höll det på att bli jobbigt när jag skulle ur skjortan igen, men efter 5 minuters trillskande hade jag även knäppt upp knappen :) Jag vill inte veta hur många ggr jag har försökt utan att lyckats. Konstigt att man kan bli så glad över något som är helt naturligt att klara av för 95% av befolkningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar