måndag 12 december 2011

Hur fan ska jag ta det här? :\

I dag fick jag reda på att alla förutom jag och en kille till i min hk-grupp hade varit ut och ätit pizza i fredags efter att vi skrivit på rapport! Jävligt kul att man blir tillfrågad om man vill följa med! Det hade ju varit trevligt om de hade frågat om jag hade velat följa med när det var tänkt som ett avsluit på projektet.. Men icke..

Nu sitter jag och försöker övertyga mig själv om att de helt enkelt glömde att fråga mig om jag ville gå med och att det inte var ett medvetet val för att de inte ville ha med mig :( Det går så där.. ganska så dåligt. Jaja, det var iaf en person i gruppen som skrev på peer reviewen idag att det var synd att jag inte var med, så kanske glömde de säga till mig? Jag hade stor lust att säga då att jag inte ens visste att de hade varit ute och ätit pizza men det vågade jag inte. Helvete att jag ska ta allt sånt här på fel sätt och varför ska det hända mig gång på gång? Självkänslan är redan tillräckiligt helkass som det är och nu är det dags att börja sega sig upp för de nedersta trappstegen igen..

Fick även ett mail från F på inerventions angående en film om elektrodräkten som jag lovat att vara med i, jag ska visst ha en prototyp till dressen på mig så långt allting bra, ska bli kul att testa! Men han sa åt mig vad jag borde ha för färg på mina underkläder när jag kommer dit?! Jag har gått med på att bli filmad i dräkten men jag tänker fan inte gå med på att bli filmad när jag tar på mig den, men det måste ju vara det dom har i baktanke annars skulle det ju inte spela någon roll vad jag har för färg på kalsongerna :\ Där går liksom en gräns för vad som är ok och vad jag är bekväm med! Hur fanken ska jag säga det på ett bra sätt till dom?.. Folk som kollar ut en när man ska gå i t-shirt och kallsonger har jag varit med om tillräckligt många ggr på habiliteringen för att jag för alltid ska tycka min kropp är för jäkla ful även med kläder på!

Nej nu pallar jag inte sitta här inne mer, jag måste ut på en promenad och rensa huvudet! Även fast jag vet att jag kommer ångra mig imorgon bitti när klockan ringer 06:30. Jag skulle ändå inet kunna sova nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar