tisdag 13 december 2011

Måste man komma på ett ämne?

Lite mat och lite träning ska nog bli en bra avslutning på en ganska så bra dag. Ska bli skönt att åka till gymmet, idag känns faktiskt både handled och rygg bra så idag kan jag förhoppningsvis ta i lite igen :)

Jag har känt mig ganska så dämpad idag, det har varit bättre än igår men ändå inte bra..

Och jag kan verkligen inte fatta vad som gör att vissa beter sig som ett gäng tunga tjocka ångvältar.. Man kan väl iaf fråga innan man tar bort en halv sida som någon har skrivit i ett google-doc på en rapport? Eller är det att begära för mycket kanske? Själv lägger jag in fina små kommentarer; "Det här skulle jag ändra om jag var du", jag skulle aldrig ens komma på tanken att markera någon annans text och trycka på delete..

Jag borde försöka rycka upp mig inför betygssamtalet med lärarna imorgon, annars kommer inte det att gå nå vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar