söndag 25 december 2011

Vad är det som händer? :\

Idag när jag satt vid skrivbordet och skulle skära av en balsalist så högg det till i ryggen, tänkte inte så mycket på det då men sen dess har det bara blivit värre.. Ett tag försvann smärtan om jag satt på eb stol/på sängen och lutade mig framåt med huvudet mellan knän (som att man sitter och spyr..) men nu funkar inote det heller.

Fine och ha ont i ryggen, att kroppen gör ont det är något jag mer eller mindre vant mig vid, det går att stänga av, iaf när det är någorlunda konstant. Ryggvärken nu hugger liksom till helt utan förvarning och gör mig sjukt spänd i armar och händer :\ Armarna rycker till när huggen i ryggen kommer, riktigt skumt hur det kan vara så ihopkopplat! Och jobbigt.

Men man ska ju inte klaga, det finns ju dom som har det värre.. Men lite orolig blir jag, jag har tre knep för att bli av med smärta, inget av dem har fungerat idag, vad katten ska man göra då liksom?..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar