onsdag 14 december 2011

"Du kan inte lägga i backen här!"

På vägen till skolan i eftermiddags blev jag påkörd bakifrån, sån tur var stod jag still och den som körde in i mig körde väldigt sakta. Ämnet på det här inlägget var det första gumman som körde på mig sa när jag gick ur och gick fram till hennes bil. Hon trodde det var jag som hade backat istället för hon som kört framåt, riktigt så var det inte, vilket jag sa till henne. Men ändå vidhöll hon att det var jag som hade backat när jag pratade med henne i telefon för en liten stund sen, "det måste ha varit så, jag kan omöjligt ha kört framåt". Men så var det inte riktigt. Jag gillade hennes slutsats, det var inga skador på hennes bil alltså kan det ju inte ha varit några på min heller. Nja, har jag riktigt tur så klarade min bil sig helt utan skador men jag är inte helt säker.. Hon satt för övrigt i en biltvätt när hon ringde, det var liite svårt att höra vad hon sa.

Vad tusan ska jag ta mig till för att vara fit for fight imorgon när det är tänkt att jag ska vara med i en film hos inerventions? :\ Just nu känns det som det är det sista jag skulle klara av..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar