måndag 12 december 2011

Efter en promenad..

..med alldeles för hög musik i öronen. Även om promenaden inte gjorde att jag började tro mer på mig själv så städade den iaf upp lite bland tankarna, tillräckligt för att jag ska kunna somna :)

Kanske blev det som det blev för att...
  • Jag är för tråkig och folk verkligen inte vill umgås med mig utöver skoltid? Den Rickard-dos som de får i skolan räcker liksom mer än nog. Kanske är det så för dem som jag arbetat med? Jaja, det finns några stycken fortfarande som väljer att umgås med mig även privat :)
  • Jag är cp och annorlunda och läskig och jobbig?
  • Jag dricker inte och är därför tråkig att ha med när de andra ska dricka?
  • De var besvikna på vad jag hade gjort i projektet och tyckte inte att jag förtjänade att ut och fira att det var över?
  • Jag är för osäker på mig själv?
  • De tyckte inte att jag passade in i gänget?
  • Kanske finns det ingen förklaring alls? Det kanske var så att de glömde bort att fråga mig?
  • Men jag kan ändå inte låta bli att fundera på varför jag så ofta hamnar vid sidan av...
God natt!

2 kommentarer:

  1. Nä men fy vilken dålig stil! Det är helt befogat att vara sur tycker jag... Det var barnsligt att inte bjuda in alla till pizzakvällen, så där höll väl folk på när de gick på högstadiet..? Lägg ingen skuld på dig själv, det var ju dom som inte hade nåt vett i kroppen!

    SvaraRadera
  2. Ja, det känns lite som högstadiestuk, inte högskola..

    SvaraRadera