lördag 24 december 2011

Veckan som gått

Den senaste veckan har gått både snabbt och långsamt på samma gång. Jag och E har varit på en ex-jobbsredovisning som var bra, skönt att veta lite vad vi förväntas hålla för nivå på vårt arbete i vår :)

Ekonomin som jag läst på distans på Uppsala Universitet börjar äntligen få ett slut :) Nu är det bara lite småfix kvar på en inlämningsuppgift och sen en hemtenta, känns rätt nice! Men det har tagit mer tid än vad jag trodde att det skulle ta.

Jag har handlat julklappar! :) Jag tror att alla blev ganska så bra till slut, kanske blev pappas fågelbord lite väl stort menmen han får stå ut med det..

Jag har ätit lunch med I och E. Riktigt trevligt :) Jag insåg på samma gång att jag är helt värdelös på att hitta de snabbaste vägarna genom sthlm, jag blev sen :P

I onsdags vad jag och såg "The girl with the dragon tatoo" tillsammans med E, den var riktigt bra! En bra kväll! Den var bättre än den svenska, jag hoppas att de gör amerikanska versioner av de andra böckerna oxå. Den amerikanska filmen skilde sig lite mer från böckerna än vad den svenska gjorde, det störde jag mig lite på men trots det så slår den den svenska filmen.

Grymt trevlig julmiddag i torsdags tillsammans med kompisgänget :) Lite synd att vi inte kommer att ses lika ofta i framtiden :( Jag hoppas verkligen att jag kommer att träffa alla igen trots att skolan på något sätt är slut nu.. Vore väldigt tråkigt annars.

När jag läser igenom allt som jag skrivit så inser jag att det nog inte är så konstigt att jag är helt slut nu. Jag tror aldrig att jag har känt mig så trött och utmattad som jag gör nu. Och ändå tycker jag inte att skolan har tagit så mycket tid den här terminen, men iofs all planering inför våren har ju tagit tid och ork det med så det kanske inte är så konstigt trots allt? Det är någon konstig trötthet som får mig att känna mig helt tom.. De närmaste dagarna har jag iaf tid att sova mycket och bara göra sånt jag tycker är kul, jag vet exakt vad jag ska göra imorgon :) Me n först ska jag läsa lite och sova länge.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar