söndag 4 december 2011

Jävla skit, aj

Igår hade jag min sista tenta, viket så klart var grymt skönt! :) Tyvärr är jag fortfarande tokstressad över ett projekt som ska vara klart på torsdag. Igår på tentan så orkade jag inte bry mig överhuvudtaget om hur kroppen var, framför allt handlederna fick vara som dom ville, vikta i någon konstig jävla vinkel.. Det fick jag betala sota för.. Har aldrig varit med om värre värk i handlederna :\ köra bil var ett rent helvete men efter en matpaus i Väsby och ett vila handlederna stopp i Knivsta så tog jag mig till Uppsala. Trodde att det skulle bli bättre till idag men icke, ingen skillnad.

Jävla skit att jag ska behöva kämpa emot kroppen konstant för att den inte ska bli uppkäftig, så fort jag ger efter en centimeter tar den en meter :\ Undra om VoltarenT hjälper på handleder. Jag måste verkligen orka sitta vid ett tangentbord och skriva hela dagen, hur nu det ska gå till.. Jag kan ju inte koda på samma sätt som jag skrev det här inlägget, skriva på mobilen och klistra in på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar