fredag 16 december 2011

Mycket som händer!

Oj vad mycket som har hänt de senaste dagarna när jag tänker efter, många väldigt bra saker :) En del kan jag dela med mig av:
  • HK:n är helt klar, sista stora kursen på kth innan exjobbet :) Nu ska vi bara skriva en opponering på 2 sidor så är jag helt klar med allt som ska göras innan exjobbet!
  • Vi har fått mer info om vad E och jag ska jobba med i vår, projektet verkar superkul :D
  • Jag har provat en prototyp till elektrodressen, den kommer bli bra när den blir klar. Och förhoppningsvis kommer jag att kunna få på mig den helt utan assistans, iaf efter lite trixande och eventuellt lite moddande.
  • Jag har varit med i en filminspelning för en reklam/infofilm för elekttrodräkten, det var kul men väldigt läskigt! Haha, jag vet inte om jag kommer våga kolla på den :P Jag kände mig mest muppig när jag svarade på frågorna, jag vet i fasen om jag lyckades få till några bra svar.
  • Boende i Berkeley är på g :)
Kort och gott, jag mår ganska så bra nu igen! :)

2 kommentarer: