fredag 9 december 2011

Två sjuka veckor

De senaste veckorna har varit två av de mest ansträngande någonsin i skolan, och i livet så här långt. Men nu är hk:n redovisad iaf och allt som kvarstår är att skriva rapporten. Vi lyckades inte på långa vägar få klart det vi ville men åtminstone vår lärare verkade nöjd, företaget vi jobbade mot verkade mindre nöjda :( Menmen jag kunde nog inte ha gjort så mycket mer än vad jag gjorde..

Tyvärr har skolan tagit så mycket tid att allt annat har fått noll tid, lgheten ser ut som 3:e världskriget, disken har förflyttat sig från diskbänken till matbordet eftersom platsen på diskbänken tagit slut.. Kroppen är blahablaha eftersom jag inte tränat överhuvudtaget på 2 veckor. Jag hoppas att den blir bättre nu när stressen släpper och jag kan börja träna igen, det vore skönt om handlederna blir bra igen och slutar göra så ont! :)

Jag hade hoppats på att få en lugn och skön dag idag, fredagens arbetstimmar arbetades in typ i tisdags :P Men icke, vi ska in och skriva rapport. Men jag fick iaf sova i 12 timmar och 10 minuter! Ungefär lika mycket som jag sovit de 3 föregående nätterna tillsammans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar