lördag 10 december 2011

Dagens plan:

  • Skicka mail om bostäder i Berkeley
  • Åka till gymmet
  • Skriva ekonomiuppgift om jag får de filer jag behöver från en annan person i gruppen
  • Handla!! Det behövs verkligen, jag längtar faktiskt efter att handla och fylla på lagren :)
  • Laga riktig och bra mat, fy fan vad jag har längtat efter hemlagad mat de senaste dagarna (den korv bruna bönor och korv jag åt igår kväll räknas inte :P Även fast det tillagades i min micro. )
  • Träna med elektroderna. På torsdag ska jag bli filmad för en reklamfilm för elektrodressen, ska göra allt jag kan för att få så bra ordning som möjligt på kroppen tills dess, m.a.o. blir det en vecka med mycket träning! Vore grymt skönt att vara i något så när bra form då!
  • Och kanske åka till Bosön och flyga ikväll om jag orkar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar