torsdag 22 december 2011

Fy fan för vintern

det värsta med vintern är definitivt att det är mörkt ute.. Mörkret gör att jag blir så grymt trött!

Men det värsta med mörkret är att det på ett väldigt effektivt sätt förvandlar vanliga glasrutor till speglar.. Glasrutor i dörrar är värst, dom är så stora och man kan inte gömma sig för dem och man ser hela kroppen och hur för jävligt det ser ut så fort jag rör mig.. Hur musklerna inte orkar hålla kroppen där den borde vara och hur allt bara förfaller. Och allt jag borde orka ta tag i och förbättra men bara struntar i. Näe, jag gillar det inte, ljudet av steg som låter alldeles för högt räcker mer än väl, speglar blir lite too much för att jag ska lyckas hålla tankarna om mig själv och min kropp på en dräglig nivå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar