söndag 2 oktober 2011

Sova var det ju


Jag hade ju inte tänkt att vakna innan 10 idag åtminstone :\ Hrm.. Halv 7 vaknade jag och kunde omöjligt somna om, jag lär ju iaf få en del gjort idag eftersom dagen blir bra mycket längre än om jag skulle ha sovit till 10 :)

En jobbig och gammal åkomma verkar tyvärr ha kommit tillbaka, rätt som det är, främst på kvällarna och på nätterna när jag vaknar så mår jag illa, inget extremt men tillräckligt för att jag inte ska få i mig något mer mat på en stund och för att det ska vara svårt att somna om. Förut när det har hänt så har det alltid berott på att jag har varit grymt orolig för något. Visst jag är orolig för både det ena och det andra för tillfället men ändå inte så mycket så det här skulle komma tillbaka.. Skumt och jobbigt är det iaf, undra hur länge det håller i sig den här gången, senast var det drygt ett år.. Och den gången var oron befogad.. Jag hoppas att den inte är det den här gången.

Igår var en bra kväll! Mästertejparen förvandlade mitt passerkort till kth från blått och trasigt (avbrutet! :P) till rött och mindre trasigt, nu sitter det ihop i en bit iaf och går inte lika lätt att böja på. Undra hur länge det dröjer innan jag har petat sönder det igen, antagligen inte alltför länge. Men det finns ju mer plast och tejp sån tur är! Jag kan inte sluta pilla på saker för tillfället, det är bara omöjligt, det är ett problem :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar